Menu Menu

Klachten Klachten menu

Hoewel wij er alles aan doen om u tot volledige tevredenheid van dienst te zijn, is het mogelijk dat er ergens in het aankoopproces iets niet goed gaat.
- Mogelijk voldoet het ontvangen product niet aan uw verwachtingen.
- Mogelijk voldoet een product door een fout of defect niet aan wat u er van mag verwachten (ten gevolge van lijm- en bindfouten, misdruk of beschadiging)
- Ook kunnen er  in de infrastructuur van een website technische storingen ontstaan

Indien u een klacht heeft over onze producten of over onze service, dan kunt u deze op de volgende manieren aan ons doorgeven:
Telefonisch: U kunt ons telefonisch bereiken onder openingstijden op 085 0712 842.
Per mail: U kunt een e-mail sturen naar info@schuilplaatsboeken.nl. We streven er naar om uw klacht binnen 24 uur te bevestigen. Inhoudelijke reactie binnen 48 uur.
Schriftelijk: Boekhandel de Schuilplaats BV, Plantageweg 13a, 2951 GN Alblasserdam t.a.v. de Klantenservice. In het geval van een schriftelijke klacht, zullen wij binnen 48 uur uw klacht bevestigen. Inhoudelijke reactie binnen 72 uur.