Hoewel wij er alles aan doen om u tot volledige tevredenheid van dienst te zijn, is het mogelijk dat er ergens in het aankoopproces iets niet goed gaat.
- Mogelijk voldoet het ontvangen product niet aan uw verwachtingen.
- Mogelijk voldoet een product door een fout of defect niet aan wat u er van mag verwachten (ten gevolge van lijm- en bindfouten, misdruk of beschadiging)
- Ook kunnen er in de infrastructuur van een website technische storingen ontstaan
Indien u een klacht heeft over onze producten of over onze service, dan kunt u deze op de volgende manieren aan ons doorgeven:
Telefonisch: U kunt ons telefonisch bereiken onder openingstijden op 085 0712 842.
Per mail: U kunt een e-mail sturen naar info@schuilplaatsboeken.nl. We streven er naar om uw klacht binnen 24 uur te bevestigen. Inhoudelijke reactie binnen 48 uur.
Schriftelijk: ETZ | De Schuilplaats, Plantageweg 13a, 2951 GN Alblasserdam t.a.v. de Klantenservice. In het geval van een schriftelijke klacht, zullen wij binnen 48 uur uw klacht bevestigen. Inhoudelijke reactie binnen 72 uur.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het
Europees ODR Platform.